Setelah Sebulan

Assalamualaikum w.b.t.

Kelmarin dulu genap mama pergi dah sebulan.. Cepat masa berlalu..Aku seperti menunggu mama pulang dr kg jer..terasa mama masih ada... Aku dalam tempoh nak sesuaikan diri dengan keadaan yang baru... Farah pulak asyik menyebut nama mama jer.."mak..mak.." . Pantang tgk jer hanset aku, trus nak tgk mak... Farah makin serasi dengan pengasuh dia.. Aku tak nak dia rasa kehilangan... Moga org sekeliling memahaminya..

Aku juga amat berterima kasih kepada suamiku yang amat memahami... Dia cukup caring dan menjaga kami dengan sempurna... terima kasih sayangku...! even ur are never read this post.. hopefully one day u can read it!

Keja makin menimbun..entah ler..bila ini semua akan berakhir?? never stop until im gone... however....thanks Allah...give me a opportunity to enjoy my life...taking care of my beloved family...

Give me a strength to face it!!

No comments: