Farah makin bijak..

Farah..anak mama syg..

Farah makin bijak.. aku seolah bermimpi punya anak yang semakin membesar.. kalau lah mak tok dia ada sekarang nih.. farah dah pandai makan sendiri... suap nasi sendiri, kecik jer tangan die.. siap tgk org lain bersila.. dia pun nak jugak.. bila hp aku berbunyi, siap nyanyi lagi.. kadang klakar jer tgk dia.. sampai sekarang masih mencari mama.. dia slalu nak ckp phone ngan mama.. "nak mak! nak mak!" puas aku nak pujuk.. kadang aku tgk jer perangai n garak geri die..cara dia main, cara dia makan, cara dia tgk tv.. skrip citer upin ipin dah leh hafal.. "Mamak, teh tarik satu!" hehe.. "tet..tet..tet.." aksi ipin scan lembu tuh..

Bila aku nak pegi keje, cakap je nak pegi work, dia xkalut nak ikut.. minta2 la dia seorang anak yg mendengar ckp..kadang2 terlepas gak tgn aku ni kat die.. kang nanti jd melampau plak.. satu lagi... perangai dia mcm mak cu die.. nak tahu apa?? em.. pantang aku blk, bukan aku je yg disambutnya, tapi beg2 plastik yg aku bw balik.. habis di tunggangnya.. satu2 dia belek.. klu cantik, dia akan kata cantik.. "farah, baju tu bkn utk farah, yg tu mama punya..." sian plak xbelikan satu utk dia..

Farah, be a good girl k.. i Love u..

No comments: