Ronda Penang

Salam,

Di sini aku nak berkongsi dengan korang semua..

Inilah kali terkahir aku bw mama kuar jalan2.. kami round satu penang.. jln2 kot balik pulau dan batu feringhi.. Sonok sgt bw mama time tuh...adik tak ikut sb dia xde kat umah..padan muke dia.. Time nih aku dapat melaksanakan hajat mama yg terakhir iaitu untuk pergi solat kat Masjid terapung.. Lega rasa..klu tak terkilan aku.. ye la, tempat lain leh pi, tp nak singgah masjid xleh plak..so, nasib baik hubby aku singgah untuk solat maghrib.. even dah lewat kami singgah situ dan time tuh perut semua dah berkeroncong... Saat ini menjadi kenangan buat aku...Mama, along rindukan mama!!!

Sempat posing dgn Farah dlm keta..

Farah geram nak pegang camera..(aku still tersenyum..)


Farah statik kat situ..tak nak bergerak dah..pasir lekat kat kaki..

Menjerit minta tolong.."mama, papa, mak"


Lagi kuat dia menjerit..minta mama dukung..

At last, papa yang ambil dia... bersihkan kaki sb pasir terlekat..elergic farah ni dgn pasir..

Papa membawa diri...(bukan apa, buat asap)

Kenangan yang takkan ku lupakan...

No comments: