Farah's Graduation Day

Assalamualaikum,

Lamanya tak update blog... banyak idea sebenarnya tapi masa yang tak mengizinkan.. Tak sempat nak buka lappy pun.. aku nak cerita pasal hari graduan Farah..Actually bukan Farah yang graduate pun tapi dia wat persembahan nasyid n zikir...Awal2 pagi lagi aku dah hantar dia kat Politeknik Seberang Perai.. Aku bagitau Farah, "Farah, ni la sekolah mama dulu...tengokla" . Dia jawab "Tengah tengokla ni..".. Amboiii...bukan main menjawab... Pas hantar dia, balik umah balik coz event start kul 2.30 petang... Yang bestnya, Acu dia pun ada jugak...



Kimie


Nasib baik dia tak meragam

Comey tul..

Klu tak tarik keronsang tak sah,,,

Budak ni dok diam sebab ada kakak tu bagi kopok..pulun tak sangga ler...

Sedap sangat ker dik??

Kimie pun nak jugak...tengok tangan tu...


Farah yang dalam Bulatan... Aku memang xcaya...Anak aku kan itu??? Lain benor..




Singgah makan pas tuh..


No comments: