Allah Itu Maha Adil

Assalamualaikum semua,

Hari ni baru berkesempatan untuk aku update blog nih..bersawang sudah...Kini aku sudah bergelar ibu kepada 2 orang anak...Alhamdullillah semua sudah selamat... Walaupun kali ini cara aku bersalin cara lain, tapi aku lega kerana anak yang dikandung selama 9 bulan 1 minggu selamat dilahirkan dan sihat walafiat..Aku lahirkan NURFAIQAH DALIA secara operate pada 11.03.11 kira2 jam 7 petang, 2.66 kg...

Aku masuk hospital 8.03.11..4 hari masuk hospital baru aku bersalin..dugaan sungguh..tapi bagi mereka2 yang tahu, hari sebelum tu adalah tarikh 7.03.11 adalah tarikh mama tiada...Allah Maha Besar..Dia ganti insan yang tersayang dengan org baru rupanya...

Sakit + Boring + Berdebar + Letih... Itulah perasaan aku masa kat wad.. duduk dalam bilik sorang2..nujur ada 2 3 org pesakit yang boleh jadi kawan.. Aku kena operate disebabkan baby jantung baby dah lemah.. tolah ke dewan bedah secara kecemasan... sakit xtahu nak kata... Hanya Allah yang tahu.... Kalau bersalin normal boleh sihat 2 minggu tapi operate berganda2 minggu...itu yang boleh aku ungkapkan...tapi bagi sesetengah org memilih operate..sungguh aku katakan, aku tak sanggup lagi nak kena operate...

Apapun, sebagai seorang ibu, aku harungi jua demi anakku...

Buat ibu2, SELAMAT HARI IBU...!

No comments: