Sedih OR Sakit Hati ?

Geram giler aku hari ni kat adk aku..dr smlm lg.. pesan minta belikan farah nasi..then leh dia pegi hang out dgn kwn dia... blk kot la after 7 ke..tp nih after 9..x ke mengamok aku... dah pesan ckp aku blk lmbt sket.. tb2 dia lg lambat dr aku..bkn psl per, tp sajer... sian farah..lapar giler.. pulun dia mkn roti... sian plak aku tgk... klu xpesan xper... geram tul..abg aku blk dr yan pun dah smp... klu xpasal nasi, xder la aku nak mgamok sakan... sabar jer lah...

Pagi nih pun sama gak... aku sengaja wat lambat2... mmg lmbt sungguh... sb kunci tertinggal kat dlm umah... pastuh lak duit tertinggal kat opis... bahaya tul ler...

adik skg makin malas...xleh nak minta tlg sket... klu ajak shoping, laju jer... kot ler nak ader inisiatif sendiri nak buat keje... xtahu lah nak nasihat mcmn lagi..klu leh la aku ngadu kat mama... ni nak ngadu kat sapa... geram tuh..!!

Dah lama xnampak dia doa kat mama...

No comments: