Insaf

Insaf?? Adakah aku telah melakukan kesalahan.. em.. lebih kurang..manusia xlari drpd membuat kesalahan.. apa pun kali nih aku nekad... taubat nasuha... amin...

aku masih keliru dan xtahu mengapa.. en suamiku ckp xpyh masak..xpyh bsh baju, xpyh kemas umah.. adakah dia telah memerli aku?? katanya tugasku hanya menjaga tmpt tido n anak.. any comment frens?? apa pun aku perlu menambah tahap kerajinan aku... aku penat.. kat opis mcm2 peel.. blk umah pun mcm2 hal.. adoi...

aku cuba dan terus mencuba...

2 comments:

Mohd Helmi said...
This comment has been removed by the author.
mrsherumi said...

mungkin itu perli...
Sedikit perkongsian untuk kaum hawa. Memanglah kita terikat dengan istilah berkorban utk negara. Tapi sedarlah kaum hawa, mana yang lebih penting dalam hidup? kerjaya atau keluarga? Jadi pada yang dah berpangkat tinggi sama ada kaum hawa atau kaum adam fahamilah situasi kaum hawa. Ada dua perkara penting yang perlu dilaksanakan untuk kehidupan oleh kaum hawa. Masa yang ditetapkan janganlah dilebihkan... kerna urusan hawa banyak lagi di rumah. Janganlah kerana mengejar yang satu dan akhirnya diri sendiri yang rugi apabila berlaku penceraian, anak2 terabai dll tiada maknanya kehidupan tanpa kasih syg dan tiada maknanya kehidupan tanpa dapat membezakan tanggungjawab...