Kini


Sekarang aku sudah berkeluarga..Rasa mcm sekejap jer masa berlalu...mula single, kemudian berdua..sekarang dah bertiga..bila diingatkan, mcm xpercaya lak rasa...sekarang pun dah nak msk bulan 10...nanti tahun 2009 lak....entah waktu tu aku masih hidup ke tidak...apapun..pengalaman hidupku memang sgt2 memberi aku pengajaran buatku..tak mungkin aku lupakan... cuma kadang2 aku masih xpercaya yg kini aku sudah punya baby... baby yg menyedarkan aku soal kehidupan... kehidupan mati dan hidup...yang pergi tetap pergi, takkan kembali.. yang lahir pulak akan rasa betapa sukarnya duniawi ini.... harap anak aku akan tabah menghadapinya kelak... zuriat yang tak boleh dipisahkahkan melainkan hanya mati sahaja... Mama akan sentiasa berdoa untukmu wahai anakku.... Mama takkan berhenti untuk itu Norfarah Dila....Mama sayang sangat kamu!

No comments: