Terima Kasih!!

Salam...

Hai kwn2 sumer...aku skg ada kat opis baru...semua serba baru...yg penting aku dpt sesuaikan diri dgn persekitaran baru ni...even 4 bln aku diperantauan, pengalaman kat sana akn ku semat dlm ati...mana mungkin akan ku lupakan...bl di sini, aku tetap rindukan kwn2 di sana.. pengalaman bekerja di sana tlh membuka mata aku supaya 'always thinking positive'.. (harap perjuangan kwnku zamrah di sana xpenah pudar) ssh pyh aku mengharungi bersamanya... mujurlah ada adik yg temankan dia kat sana.. apa pun pengalaman bersama bas Nadi Putra, Puduraya, erl, star, menara maybank, sepang, ipn, p2, p11, p14 yg dulu menjd tmpt main aku, ttp aku ingati... kwn2 yg byk menyokong suka dan duka...aku ucapkan ribuan terima kasih!!!!! yang tak terhingga...

Di sini pulak, aku belajar benda baru..kwn baru, ilmu baru, bos baru.. skg plak, feri, jambatan, rapid, komtar plak menjadi tempat bermain ku...apa pun harapanku, aku harap aku dapat melaksanakan tugasku dgn sehabis baik mungkin...apa yg terdaya akan ku sumbangkan sepenuhnya tumpuan di tmpt baru...Moga Allah permudahkan segalanya...Aminn...

No comments: