Setelah Sekian Lama..

Salam sumer...

Akhir2 aku sibuk smpkan xsempat nak update blog aku nih.. Byk yg terjadi sebenarnya.. Camera lak aku xbw sini..nantilah aku uploadkan pic terbaru si kecik tuh... Minggu lepas kak ipar aku bersalin..gembira sgt dengar..xsaba nak tgk baby dier..tp kan, berita gembira tuh kejap jer..anak dia ada mslh jantung, buah pinggang n mcm2 lagi..baby dia kena anta ke Hospital Besar Pulau Pinang..baby tuh xdpt bertahan..sehari selepas tuh..Allah lebih sygkan dia..mak aku tgk ler baby tuh..mak ckp mcm baby tgh tdo jer..comel..alahai sedih betul..ye la dia teringin sgt ngan baby girl sb dah ada baby boy 3 org dah...nak wat mcmnkan..xde rezeki..apa pun, jom kita sama2 sedekahkan al-Fatihah buat si kecik yg dah kompom msk syurga...Innallillah...

3 comments:

Call me : kili said...

Al-fatihah.

Ko x add blog aku ??? Kejam

Feeda said...

ala kili..sory..aku baru jer tuka templet baru..abih ilang..kene msk lain..aku msk blk ek..jgn mare..

Yani said...

takziah..
baby tu akn menunggu mak dia di syurga nanti..