Kesibukkan...

Salam sumer..

Kesibukan telah melanda diriku sekitar bulan 5 dan 6..bukan teruk bekerja, tetapi bila kena bekerja ditempat org (outstation) menyebabkan diriku tiada masa untuk semua ini.. sibuk mengejar train n bas..hehe..biarpun penat berulang, tp kerja yg membuat aku begini, bermakna aku ada kerja.. apapun, aku perlu menambah ilmu didada..ilmu yg aku ada masih kurang dan perlu ditambah bykkkk lg... apapun, aku perlukan support dr kwn2 n bos2 aku yg baik belaka nih... semoga ilmu yg kalian curahkan, akan diberkati...

Tp dlm kesibukan diriku, aku tetap xmelupakan mereka yg jauh... setiap saat perasaan aku ni xsabar2 nak berada disisi mereka.. jarak jauh telah memisahkan tp walau hanya seketika dpt bersama, sudah cukup memadai.. seminggu xbertemu terasa kosong... harap ini semua akan berakhir tak lama lagi... moga2..Aku teramat rindukan kalian semua...!!

No comments: