Balik Kampung..29.4.09-3.5.2009

Last weekend aku balik kg..seronok giler dapat jumpa ngan org kg...tp sblm blk tu mcm2 jadi kat aku..sakit perut la, demam la, cirit-birit la, muntah la..pi jumpa doc dpt injection..nasib baik dlm bas perut xmeragam...tima kasih la zamrah tolong aku byk...apa pun aku sampai dengan selamatnya...walaupun 'kepulangan' aku xdisambut.... (ye la..hubby tdo smp xsedar) sian kat aku...

Esok tu aku balik baling..jemput mama n farah...tercengang-cengang farah tgk muka aku...lama xtgk muka aku nih...farah dah makin cerdik..suruh menari, tangan cepat jer golek2...suruh tdokan bebe dia, cepat jer letak dlm buai..siap hayun lg...tepuk2...diri sendiri pun xterjaga..klakar la...hampir sebulan xjumpa dia, dah tumbuh gigi kat atas..suka sgt dia gigit jari aku..nak kuar plak mesti pakai kasut dia yg comel tul...klu dok dlm keta nak berdiri jer..xnak duduk langsung...pastu, dgr radio, siap nari lg..geram la..aku xdpt nak merasa perkembangan dia setiap masa...

Moga kesabaran aku ada keberkatannya..AMIN...Tabahkanlah hati aku ni YA ALLAH... nak balik sana...waaa...

Ni saat2 aku nak balik ke kL...sempat lagi kami lepak kat molek..siar2... wahhh..rindu tul....

4 comments:

Needa said...

Feeda, pic sume nampak gelapla..nampak macam hari nak hujan jer...

Feeda said...

em...gelap skit..guna hanset tuh..lgpun, cuaca mmg redup skit time tuh..hehe

datulkisya said...

kuatkan semangat.aku tau ang seorg yang tabah

Feeda said...

aku cuba wat yg terbaik..untuk semua...